Friday, March 8, 2013

Better late than never!

 photo New-insta_zps22136218.jpg
Så skete det endelig! Jeg er kommet på Instagram. Og ja, jeg er så ny, at jeg stadig er ved at finde ud af hvordan det virker, men jeg er der! Jeg har ikke tidligere haft muligheden pga. min dumme Windows Phone, men med den nye er det jo intet problem. Min bruger hedder annel_87 og der ligger allerede et par billeder derinde. Så kan I få lov til at følge mig på lidt tættere hold, hvis I har lyst. Er I også på Instagram? Smid gerne en kommentar med jeres brugernavn, så kigger jeg da forbi jer også :)

It has finally happened! I'm on Instagram. And yes, I'm so new to it that I'm still trying to find out how to use it, but I'm there! I haven't been able to have an account before because of my Windows Phone, but with the new one it's not a problem. My username is annel_87 and there's already a few pictures there. So now you can follow me a little closer if you like. Have you got Instagram too? Leave a comment with your usename and I'll check it out :)

1 comment:

Nanna said...

Jeps, jeg hedder nannasmed på Instagram :-) Og det er jo bare så hyggeligt synes jeg.