Wednesday, March 20, 2013

Insta weeks

 photo insta_marts_zps10483e14.jpg photo insta_marts2_zpsd4b57b39.jpg
Ihh der går lang tid imellem min blogging, men det havde jeg også lidt frygtet med portfolio og det hele. Jeg er dog blevet ret glad for instagram, hvor jeg opdatere noget oftere. Så hvis I vil følge lidt med i hvad jeg ellers går og laver, så kig forbi der (annel_87). Selvom jeg har travlt med eksamensforberedelse, så får jeg jo heldigvis stadig tid til også at hygge mig og se venner, hvilket gør hverdagen lidt sjovere. I aften skal jeg f.eks. til Girls Night Out i biografen med en veninde, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til. Ha´ en rigtig god dag. Jeg håber ikke sneen er alt for træls for jer. Jeg håber selv at det snart er slut! Sommer nu, tak!

It's not much blogging I get around to do lately, but I kinda knew that would be the case with my portfolio work and everything. I've taken quite a liking to Instagram though, so if you wanna see what else I'm up to, you can go and follow me there (annel_87). Even though I'm really busy I luckily still get to hang out with friends, which makes life a lot more fun. Tonight I'm going to the cinema for a Girls Night Out which I'm really looking forward to. Have a great day!

No comments: