Tuesday, February 26, 2013

New skin wonder

Photobucket
Da jeg sidst bestilte lidt af det sædvanlige hos e.l.f. kom der lidt ekstra med i kurven. Det er jo så billigt! High Definition Powder og Kabuki Face Brush er nye produkter jeg ikke har prøvet før. Jeg har nu haft et par uger til at teste dem og det er helt sikkert nogle gode køb. Puderen er overraskede god! Den udglatter ujævnheder, så ens hud virker silkeglat. Jeg har aldrig været særlig glad for min hud, men med denne puder og min foundation, synes jeg faktisk min hud er ganske flot (se billeder nederst). Man er trods alt mere selvsikker og glad når ens små skønhedsfejl ikke kan ses. Jeg vil klart anbefale denne puder, hvis man vil have en pæn glat hud. Den er uden farve, så kan også bruges uden foundation. Børsten er også et hit og bliver daglig brugt til min blush.

I've tried some new products from e.l.f. that I bought a couple of weeks ago. The High Definition Powder is a skin wonder! I absolutely love it. I was really surprised first time I tried it and took these pictures of my skin (see underneath). It's looking so good and smooth. I am wearing my foundation as well, but the powder is definitely making my skin so much smoother and silk like. It's transparent so can be used without foundation. I can't believe I haven't tried a product like this before. The Kabuki Face brush is also really nice. I don't use powder foundation, so I use the brush for my blush, which works really well.

Photobucket

No comments: