Tuesday, January 15, 2013

Untraditional Christmas party

PhotobucketPhotobucket
I lørdags hosted vi en lille utraditionel julefrokost for en flok venner. Utraditionel i den forstand at der egentlig ikke var meget julefrokost over den, udover servietterne ;) Jeg er ikke stor fan af den traditionelle julefrokost menu og man har alligevel fået nok efter december, så vi valgte at lave vores egen menu, hvilket var en kæmpe succes. Bedste julefrokost mad jeg nogensinde har fået og vi festede til den lyse morgen.

Last Saturday we hosted a rather untraditional Christmas dinner party for some friends. In Denmark there's a certain Christmas party menu that everyone normally has, but I don't really like it and everyone is tired of eating it in January anyway. We therefore decided to make our own menu, which was a big success. Best food I've ever had at a Christmas party and we had a really good time. Didn't get to bed before 5 am!

2 comments:

Mit element said...

hvor ser det hyggeligt ud, og jeg kan sagtens tilslutte mig dét med ikke at gide spise julemad mere...

Rart med nogle billeder/indlæg fra din hverdag/livet :)

Hilsen
// CUPCAKE-STYLISTEN //

Anne said...

Mange tak :)