Thursday, May 27, 2010

Chocolate muffins!

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Jeg har lige bagt disse lækre chokolade muffins til i morgen. Vi har kagedag hver fredag i skolen, og i morgen er det så blevet min tur til at have med. Jeg har lidt travlt i dag, så havde brug for noget nemt, hurtigt og lækkert, derfor blev det Amomuffins. Glæder mig til at smage dem!

Nå, jeg skal gøre klar til i morgen. Min kæreste kommer endelig på besøg igen. Har ikke set ham i 25 dage, så jeg glæder mig rigtig meget! Vi har lejet en bil i weekenden, så vi kan komme lidt rundt. Vi tager til Odense i morgen for at fejre min svogers fødsdagsdag og om lørdagen er det min farfars fødselsdag!


I've just made these chocolate muffins for tomorrow. We have a bring cake day every Friday at school and tomorrow it's my turn to bring something. I'm very busy today, so I went for something nice and easy, but still tasty! Can't wait to try them!

Anyway, I need to get ready for tomorrow! My boyfriend is finally back to visit! Haven't seen him in 25 days, so I'm very excited! We've rented a car for the weekend so we can get around and see stuff. Going to Odense tomorrow to celebrate my borther-in-law's birthday and Saturday it's my granddads's birthday!

Muffins made me think of this scene from Shrek!


No comments: