Monday, August 8, 2011

Back to school

Photobucket
Første skoledag er vel overstået, men nøj det var hårdt at være tilbage. Det er da helt sikkert lækkert at have tidligere fri, men jeg skal lige vende mig til at sidde og lytte til teori i et par timer. Og så skal jeg smøre madpakker igen, det har jeg godt nok ikke savnet! Det er dog heldigvis kun tre ugers skoleophold, så jeg overlever nok. Jeg kan i det mindste ligge den stressede portfolio tid bag mig nu og bruge min fritid lige som jeg har lyst. Jeg har ikke taget mange billeder den sidste uges tid, så det skal der laves om på... starter med denne fine regnbue som kæresten spottede for en lille time siden. Regnbuer er altså fine :)

First school day is over and it was hard to get back to it. Of course it's nice to be off earlier than normal, but I'll have to get used to listening to a teacher for hours. And making lunch packs again is something I haven't missed! Luckily it's only for 3 weeks, so I'll survive. At least the stressed period with the portfolio is over and I can now do what ever I want to in my spare time. I haven't taken a lot of pictures the last week or so that needs to change... starting with this rainbow that my boyfriend spotted outside our window not long ago. I like rainbows :)

No comments: