Tuesday, August 9, 2011

New on the wall, new in the hall

Photobucket
Sorry, men kunne ikke finde en vinkel hvor der ikke var en dum spejling...

Jeg købte disse fine billeder/kort for fire måneder siden. Jeg kunne simpelthen ikke stå for dem. Det var planen at de skulle hænge i badeværelset, men det er de ikke endt med. Jeg har ledt efter rammer til dem siden jeg købte dem, men har ikke kunne finde nogen, indtil i lørdags. Jeg fandt disse passende rammer i Tiger til en sølle 20'er, så dem snuppede jeg med hjem. De passer perfekt til vores stil ude i gangen, hvor vi også længe har snakket om at få nogle billeder op, så der hænger de nu. Billederne er købt i en plakatbutik(Clemensbroen) i byen, som jeg har en del billeder fra nu.

I bought these pictures ages ago, but only just managed to find some nice frames for them so they were put up this weekend out in the hall. I think they are super cute and they fit into the style in the hall perfectly!

No comments: