Sunday, August 28, 2011

Project Runway week favourite #1

PhotobucketPhotobucket

Følger I med i Project Runway? Sæson 9 er gået i gang, og jeg har netop set denne uges afsnit (episode 5). Min favorit denne uge er helt sikker Viktors design. Jeg er vild med den læderjakke! Kjolen er også meget fin, men jakken er virkelig lækker! Jeg ville nok aldrig style outfittet med sneakers (som var ugens udfordring), men det er nok bare mig. Jeg er heller ikke fan af New Balance sneakers, som ellers er meget populære for tiden. Så er jeg mere til de klassiske Converse. Jeg mangler faktisk lidt en læderjakke, da jeg her den anden dag opdagede hvor slidt den jeg har er! Den er også blevet brugt godt :) Jeg må på udkik efter en billig en, synes ikke der er grund til at betale tusinde kroner for en læderjakke.

Do you watch Project Runway? Season 9 has started and I've just watched this weeks episode (5). My favourite outfit this week is Viktor's. I love his leather jacket! The dress is quite cute too, but the jacket is lovely. I would never style the outfit with sneakers (which was this weeks challenge), but that's probably just me. I'm not a fan of New Balance sneakers anyway, even though they are very popular at the moment. I'm definitely more into Converse.

No comments: