Sunday, August 28, 2011

WIN: elf punk purple nail polish

Photobucket

Jeg har længe overvejet en lille konkurrence for bloggens læsere, så nu har jeg altså besluttet mig for at det er tid. Det er bloggens første konkurrence og man kan vinde denne fine neglelak fra e.l.f. som hedder Punk Purple. Det eneste I skal gøre for at være med i konkurrencen er at følge bloggen med Google Friend Connection og smide en kommentar med jeres navn og e-mail adresse i indlægget her, så jeg kan kontakte den heldige vinder. Konkurrencen slutter fredag d. 9./9. kl. 18, hvor jeg vil trække den heldige vinder vha. "random number generator". Jeg håber I synes godt om konkurrencen, så kan det jo være jeg laver flere og større konkurrencer i fremtiden. Held og lykke til jer alle!

I've considered a little competition for my readers for a while, so now it's time. It's the blogs first competition and you can win this lovely nail polish from e.l.f. called Punk Purple. All you have to do is be a reader through Google Friend Connection and write a comment in this post with your name and e-mail adresse so I can contact the winner. The competition ends Friday the 9th of September at 6pm(GMT+1) and the winner will be picked via random number generator. I hope you like the competition. I might do more and bigger ones in the future. Good luck everyone!