Sunday, August 7, 2011

Still alive and kicking!

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Ja, der faktisk stadig liv i mig selvom der har været helt stille på bloggen i meget lang tid nu. Jeg har haft virkelig travlt med min portfolio siden søndag i sidste uge, så har holdt en lille pause fra bloggen for at fokusere på at få det hele færdiggjort. Jeg starter på første hovedforløb i morgen, så er tilbage på skolebænken i 3 uger frem. Det bliver sikkert en meget god afveksling. Jeg kan da se frem til tidligt fri om onsdagen, nice!! Nå, jeg ville bare lige tjekke ind og vise at jeg stadig er her. Tænkte at jeg samtidig kunne vise lidt billeder fra en indflytterfest vi var til sidste lørdag. Der har også været tid til hygge og sjov, men desværre ikke til bloggen. Jeg regner dog med at være tilbage fra i morgen af. Håber I har haft en god weekend og at dem som har været afsted har haft en god Fashion Week i Kbh.

Yes, I'm still alive even though it's been quiet here on the blog for a while. I've been busy with my portfolio since last Sunday, so I've had to take a little break from the blog to focus on getting everything done. I'm back at school from tomorrow and 3 week ahead, so looking forward to getting home a little earlier than normal. Anyway, just wanted to say hello and let you know I'm all right, plus show you a few pictures from last weekends house warming party. I'm counting on being back blogging normal from tomorrow, as I should be less busy then. I hope you've had a great weekend, maybe you've been to Fashion week somewhere?

No comments: