Saturday, August 27, 2011

Ree Park - Ebeltoft Safari

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Jeg tog en del billeder i Ree Park i dag, og nogle af dem blev faktisk meget gode, så tænkte at jeg lige ville vise jer et par stykker. Det var en rigtig hyggelig dag, selvom vejret selvfølgelig ku´ ha´ været en del bedre, men jeg var godt klædt på til regnen, så det var ikke så slemt. Vi fik set en masse dyr, tror faktisk vi var hele parken igennem. Jeg synes bjørnene er rigtig fine og sjove at se på. Og så er jeg stor fan af dødningehovedaber! De er så nuttet! Der var endda en som kravlede op på min skulder, ind til en dame kom og jagede den væk med en vandpistol, da man ikke må røre ved dem, øv altså!

I took quite a few pictures at Ree Safari Park today and some of them actually came out quite good so I thought I would show you a few. We had a really nice day there, although the weather could have been better! I was prepared though so didn't matter too much.. I really like the bears there. They are so chilled and lazy. I also love squirrel monkeys! They are soo cute! There was even one that crawled up on my shoulder, until a stupid lady came and shot it with a water gun just because you aren't allowed to touch them, not fair!

No comments: