Sunday, October 9, 2011

Andy T inspired look

Photobucket
Photobucket

Jeg er stor fan af Andy Torres og hendes stil. Og netop dette outfit er et af mine yndlings. Jeg har derfor sat et outfit sammen, som ikke ligner til punkt og prikke, men helt sikkert har sin inspiration der fra. Jeg er vild med skjorten og den røde blazer sammen, hvilket er noget jeg helt sikkert vil være på udkig efter, samt et par pæne og rare sorte jeans.

I'm a big fan of Andy Torres and her style. I have loved this outfit from the day I saw it, it's definitely my favourite one. I have therefore put this outfit together, which is not a copy but inspiration from her outfit. I love the combination of the shirt and red blazer, something I'll be looking into getting myself, together with a nice pair of black jeans.


No comments: