Sunday, October 30, 2011

Fancy dress girlies

Photobucket
Mig, Tina, Jeanett & Sabrina

Jeg er tilbage i Århus igen efter en overnatning på Fyn. Jeg har lige kigget billederne fra igår aftes igennem, og der er rigtig mange sjove billeder af udklædte superhelte, som var temaet til festen. Jeg er for træt til at redigere dem nu, så I får lige et enkelt her i aften af os tøser. Så kommer resten op i morgen, eller i hvert fald et udvalg af dem. Nu vil jeg slappe af på sofaen med lidt X Factor.

I'm back home again and have just looked through last nights pictures. There's loads of funny ones of people dressed up at superheroes (which was the theme for the fancy dress party). I'm too tired to sort out the pictures tonight so for now you just get this one of the girlies and I. More pictures will come up tomorrow. I'm gonna relax on the sofa with the X Factor for the rest of the evening.


No comments: