Thursday, October 13, 2011

Old but new

Photobucket
Jeg har vidst aldrig fået vist jer dette køb? Jeg har tænkte på denne kjole siden juli, hvor jeg bloggede om den her, men det var først da jeg prøvede den for en måneds tid siden, at jeg besluttede mig for at købe den. Den er så fin og perfekt. Rigtig feminin, men super fed stylet med rå læder items. Glæder mig så meget til at have den på! Så et ældre køb, men stadig helt ny kjole :)

I never got to show you this lovely dress from H&M that I bought some time last month. I love that it's really feminin, but with a bit of leather it can be styled super cool! I can't wait to wear it! An old buy but new dress :)


3 comments:

Charlotte said...

Super lækker blog!:-)

Jeg er blevet fast læser!

xx Charlotte

www.charlotteheartfashion.blogspot.com -want to follow?

Rachel F said...

Hej Anne! Det virklig en fed blog du har dig her! Jeg er fast læser nu! Håber du vil gøre det samme! :-)
-Rachel
http://sommerfuglestov.blogspot.com/

Anne said...

Hej tøser! Mange tak for de fine ord, jeg vil da lige kigge forbi jeres blogs også :)