Friday, October 28, 2011

Make-up test for a party...

Photobucket
Jeg har mine daglige make-up rutiner, men de er virkelig basic, så så snart det kommer til lidt finere festligt make-up står jeg af. Jeg er virkelig ikke god til det. Om jeg så får MAC pigerne i Magasin til at vise mig det, så bliver det aldrig helt det samme når jeg selv prøver. Igår tog jeg mig dog sammen og fulgte en tutorial til at lave dette look. Jeg testede det for at finde ud af hvordan mit look skal være i morgen aften. Jeg skal nemlig til en helt special fødselsdagsfest i morgen. Jeg kan afsløre så meget at man skal klædes ud... og at det har lidt med denne frøken af gøre ;) Jeg glæder mig rigtig meget. Der er kun et problem. Jeg har endnu ikke fået styr på mit kostumer, hvilket er ret problematisk. Jeg var ellers i rigtig god tid, men alt jeg har bestilt indtil videre har passet mig elendigt, surt! Jeg ved ikke rigtig hvad jeg gør endnu, men jeg må komme på et eller andet inden i morgen!

I'm really not that good when it comes to make-up. I have my every day routines, but it's very basic. When it comes to fancy looks I have no clue. Last night I tried something new by following a youtube tutorial. I was trying out this look for Saturday as I'm going to a special party. It's a fancy dress birthday party, and I can not wait! Except for one thing. I haven't got a costume yet!! I really don't know what to do, but I'll have to think of something before tomorrow!


No comments: