Friday, October 21, 2011

I can't wait to...



Så blev det fredag og en rigtig god en af slagsen. Jeg har tidligt fri i dag og når jeg er færdig, så tager jeg i Rosengårdscenteret (Odenses shoppingcenter) for at spise frokost med mine forældre og derefter i biografen for at se "The Three Musketeers". Glæder mig! :) I aften kommer kæresten på besøg, så det bliver dejligt at se ham igen efter en hel uge fra hinanden. Og ja det lyder ikke af meget, men når man er vant til at være sammen 24/7 så er det altså. Jeg vil ønske jer alle en god fredag med denne fantastiske sang som jeg har haft på hjernen hele morgenen. Ha´ en dejlig start på weekenden!!

It's Friday and I couldn't be happier! I finish school in a couple of hours, then I'm off to have lunch with my parents and to the cinema to watch "The Three Musketeers". Can't wait! Tonight Mr. Boyfriend is coming down. Will be so good to see him again after a whole week apart, well 5 days, but I always miss him! I want to wish you all a wonderful Friday with this awesome song that I've had in my head all morning. Have a great start to the weekend!


1 comment:

Emilie Delance said...

Det lyder som en skøn fredag :D