Thursday, December 22, 2011

Blog problems and all that jazz

Photobucket

Det blev til en lidt lang pause fra bloggen i denne uge og det skyldes lidt forskellige ting. Blogspot har haft ændret indlægsmodulet, hvilket gjorde det nærmest umuligt for mig at lave et indlæg uden at bruge 100 år på det! Det gjorde mig så endnu mindre motiveret til at blogge og jeg har egentlig heller ikke fået taget så mange billeder på det sidste. Jeg glemmer ret ofte at få taget lidt outfit billeder når jeg kommer hjem og ja.. man har jo også andet at se til. Jeg ville dog lige kigge forbi og sige at jeg har det godt. Blogspot er nu tilbage til normal så regner med at jeg opdatere lidt mere fra nu af. Altså når julen lige er overstået. Regner ikke med at få så meget tid der. I kan lige få dette billedet med fra i lørdags, hvor jeg var til julefrokost med arbejde. Jeg vandt bl.a. de fine horn i pakkespil, som jo passede perfekt til den røde kjole ;) Håber I har haft en dejlig december måned!

I'm back! After quite a long break from blogging, but there's been a few things keeping me away. Blogspot has been a pain changing the post function which has really made me not bother about the blog plus I haven't actually taken any pictures lately. It seems to be back to normal now though, so hopefully I can get back to blogging again. I'll leave you with this picture from my work Christmas do last Saturday. It was a great night! I hope you've had a good December!


No comments: