Thursday, December 29, 2011

Outfit of the day - Faux Fur coat

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Topshop jeans // New Look shirt & boots // H&M jumper & necklace // Ebay Coat // Jetset watch

Jeg kiggede lige tilbage i arkiverne og det er halvanden måned siden jeg har haft et rigtig outfit indlæg. Jeg må virkelig blive bedre til at få taget billeder. Jeg har en del nyt tøj I ikke har set endnu. En af mine nyere investeringer er jakken, som jeg bestilte på ebay for godt en måned siden. Den var lidt lang tid undervejs og blev selvfølgelig også taget i tolden. Burde snart have lært ikke at bestille ting uden for EU. Anyways, jeg fik den! Den er ikke perfekt eller helt det jeg havde håbet, ærmerne er en smule for korte, men den er tyk og dejlig varm, så mon ikke jeg nok bliver glad for den alligevel. Den kommer i hvert fald på til nytår!

It's been ages since my last proper outfit post. I'm really bad at getting some pictures taken. This morning I did get a few snap shots of today's outfit wearing my new faux fur coat from Ebay. It arrived just before Christmas after four long weeks of waiting and having to pay extra tax to get it. It's not exactly what I wanted but it's still very nice and super warm.


No comments: