Tuesday, December 27, 2011

Christmas presents

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Her er som lovet (godt nok en dag forsinket) mine julegaver. Vi havde kæmpe familiejulefrokost igår, hvor vi nærmest spiste i 7 timer! Jeg var super træt derefter og gik derfor ret tidligt i seng. I skal dog ikke snydes for at se mine fine gaver. Jeg er super glad for dem alle sammen. Uret har allerede været i brug de sidste par dage. Det er min gave fra kæresten. Udover de gaver I kan se på billederne fik jeg også penge. Jeg regner med at gemme dem og spare op, så jeg snart kan købe et fint spejlreflekskamera. Har I fået nogle dejlige gaver?

Here are my Christmas presents. I got lots of nice things and I'm very happy with everything. The watch is from Mr. Boyfriend and I've worn it the last two days! Love it! I also got some money which I plan on saving for a nice SLR camera. I really wanna buy one soon. Did you get some nice presents?


No comments: