Sunday, December 4, 2011

The Christmas craziness has begun!

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

De sidste par dage har været en smule hektiske, eller jeg har bare ikke været så meget hjemme som jeg plejer. I fredags havde vi julehygge på arbejde efter arbejdstid, og det endte med middag i byen og drinks. Jeg var dog fornuftig og tog nogenlunde tidligt hjem. Lørdag var kæresten er jeg ude og shoppe gaver en stor del af dagen. I går aftes var det nemlig tid til den traditionstro julefrokost med mine gamle handelsskolevenner. I år blev den for første gang holdt her i Århus og var slået sammen med vores vennepars fødselsdag. Billederne er fra igår aftes, hvor vi fik spist en masse lækker julemad og hyggede. Jeg er mega træt i dag, men jeg skal have pakket alle mine ting da jeg flytter til Odense for en uges tid. Jeg skal på skoleophold igen, så glæder mig til at julehygge en uge med mine forældre. Jeg håber I har haft en god første weekend i december!

Here are some pictures from last nights Christmas party. It's a tradition for me and my old college friends to get together every year, but this year it was a little different. The party was held here in Aarhus where I live and it was a joint Christmas and birthday party! We had lots of fun and I'm super tired today! I need to pack my bags though as I'm going to stay with my parents for a week. I hope you've had a good first weekend in December!


3 comments:

Ida said...

Hvor ser det bare vildt hyggeligt ud!! Og din blog er rigtig hyggeligt :)

Anonymous said...

Hej,

Ved du evt., hvorhenne de har købt deres bord under fjernsynet?

Anne said...

Mange tak det var det skam også. Der er intet bedre en traditioner i julen med venner og familie :)

Jeg har fået forhørt mig hos dem og bordet der hænger på væggen under tv'et er købt i Ikea :)