Monday, December 12, 2011

A weekend with the family

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Jeg havde egentlig ikke planlagt at holde en blog-fri weekend igen, men jeg valgte at holde helt computer-fri weekenden over for at nyde tiden sammen med familien. Det er altså rart bare at koble fra sådan en gang i mellem. I lørdags var vi ude og fælde vores juletræ i skoven, og jeg fik shoppet lidt flere julegaver. Nu mangler der heldigvis ikke så mange. Igår var vi til min farmors fødselsdag med kæmpe julemiddag. Så er den "fede" tid begyndt med mad i lange baner! Jeg nyder det og glemmer alt om slankekure i januar ;)

I didn't plan on taking another blog free weekend but I decided to spend all the time I had with my family and not even turn my computer on! It can be really nice with a break every now and again. Saturday we went Christmas tree hunting in the forest and afterwards Christmas shopping. Yesterday we had a big Christmas meal at my grandma's birthday party.


No comments: