Thursday, December 22, 2011

Seasonal films

Photobucket
I går aftes var kæresten og jeg i biografen for at se New Year's Eve. Jeg har længe gerne ville se den, men havde lidt tænkt at det er en af de film man ikke behøver at se i biografen. Vi fik dog lyst til at komme lidt ud så hvorfor ikke? Den har som i kan se et hav af kendte mennesker med, hvilket også tiltrak mig. Når så mange kendte går sammen om et filmprojekt må de jo synes det er godt. Jeg havde dog taget forbehold for at det ville være en typisk amerikansk romantisk film og det er også præcis hvad det er. Den nemmeste måde at beskrive filmen på er en blanding af Valentine's Day og Love Actually. Det betyder ikke at den er dårlig, men den kan sagtens ses hjemme på sofaen. Den gjorde mig dog i meget bedre humør og nu glæder jeg mig til nytår! I aften tror jeg faktisk at jeg vil se Love Actually, som efter min mening er en af de ultimative bedste film at se til jul. Så er jeg også i godt humør til i morgen, hvor jeg lige skal igennem den sidste arbejdsdag inden jul.

I watched New Year's Eve in the cinema last night. A typical american romantic film that brings you in a wonderful mood for New Year's. It's packed with A-list actors and celebs and is kinda a mix of Valentine's Day + Love Actually. It was a bit predictable, but it got me in a good mood for the holidays so I'm happy. I think I'll watch Love Actually tonight. Such a good film for Christmas!


No comments: