Sunday, December 25, 2011

Christmas eve

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Min søde nevø

PhotobucketPhotobucket

Juleaften er vel overstået og som altid fløj aftenen forbi. Jeg havde dog en rigtig dejlig aften med familien. Her er lidt billeder fra min juleaften. Jeg håber I alle havde en dejlig jul. Den er selvfølgelig ikke slut endnu. I dag har vi holdt julefrokost for en del af familien og i morgen er det den anden del af familien der kommer forbi, så endnu en dag med masser af mad. Jeg har taget billeder af mine gaver også så de kommer på bloggen i morgen.

Christmas eve is over but I had a lovely evening with my family. Here are a few pictures from last night. I hope you've had a great Christmas too. It's not all over yet. Today I've had Christmas lunch with my family and tomorrow we've got more family coming around for lunch, so another day of eating all day long. I'll put some pictures of my presents on the blog tomorrow.


2 comments:

Per said...

GLædelig jul

Kamilla said...

Ih hvor ser det hyggeligt ud! :D
Du velkommen til at kigge forbi min blog.

elskershopping.blogspot.com