Wednesday, December 14, 2011

Do they know?



Jeg har haft utrolig svært ved at komme i julehumør i år. I dag har jeg dog gjort en god indsats for at gøre hvad jeg selv kan for at komme lidt mere i julehumør. På arbejde kom min jule playlist på med en masse blandet julemusik. Især sange fra Pyrus julekalenderne gjorde mig i godt humør :) Jeg har netop set det seneste afsnit af Glee, som er en speciel juleudgave. Denne sang var min favorit og er også generelt en af mine ynglings julesange. Nyd den og så håber jeg at det bringer lidt julestemning til jer alle.

I've had a hard time getting in a Christmas mood this year, but this song from Glee helped a bit! I love the song. I think it's one of the best Christmas songs of all time. So enjoy and I hope it brings some Christmas spirit to you all!


No comments: