Wednesday, December 28, 2011

Pretty girly curls

Photobucket

Lige siden jeg havde krøller til kærestens fødselsdag i november har jeg haft lyst til det igen. Jeg ejer dog desværre ikke et krøllejern og kan simpelthen ikke finde ud af at bruge mit glattejern til krøller. Jeg har derfor lige siden været på udkig efter et godt krøllejern. Jeg havde overvejet et GHD, men de koster jo en bondegård og så har jeg heller ikke kunne finde noget på nettet fra dem. I dag faldt jeg så dog over dette gode tilbud hos Nicehair.dk. Et krøllejern fra HH Simonsen til kun 399 kr. Jeg har ikke kendskab til mærket, så forhørte mig hos et par veninder og fik go for at det var et godt køb. Jeg snakkede bl.a. med Jeanett(billede nr.2), som selv er glad ejer af et af deres krøllejern og hun anbefalede det også, så nu er det altså bestilt hjem. Håber jeg kan nå at få det på fredag og måske bruge det til nytår.

I've been looking for a curling iron ever since Mr. Boyfriends birthday where I had lovely long curls. I finally decided to buy this one from HH Simonsen today after some good recommendations from friends. Hopefully it will get here by Friday and I can use it for New Years.


No comments: