Monday, November 21, 2011

Another round of birthday celebrations

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Weekenden er vel overstået og jeg er tilbage i Århus igen. Det har været en helt fantastisk weekend der er gået alt for hurtig! Vi har haft det super fedt og festen i lørdags gik rigtig godt. Her er lidt billeder derfra. Hvis I synes mit hår er groet lidt så er det skam ikke helt ved siden af. Købte nogle clip-on extensions da jeg var derover. Jeg synes det var på sin plads at være lidt ekstra fin og har længe ønsket at mit hår så sådan ud, hvilket det jo desværre ikke gør, men så er det jo godt at man kan "fake" det ;) Jeg er super glad for købet og tror jeg kommer til at bruge dem en del frem over. Lange krøller ftw!

The weekend is over and I'm back in Denmark. It's been an amazing weekend that has gone by way too fast! We've had a great time in the UK and Saturdays party went really well. Here is a few pictures from the night. If you think my hair has grown a lot you're not all wrong. I bought some clip-on hair extensions when I was over as I really wanted pretty long curls. I would love my own hair to be that long, but since it's not at least I can fake it ;) I'm so happy that I bought them. They are great and I know I'll be using them a lot in the future.


No comments: