Monday, November 14, 2011

Outfit of the day - Christmassy jumper

Photobucket
New Look Jumper - Topshop Jeans - Graceland Boots

Her er lige et hurtigt dagens outfit. Jeg har været tilbage på arbejde i dag og det var godt nok hårdt. Især fordi jeg stadig er småsyg. Dagens outfit er derfor også meget afslappet, men ville alligevel gerne vise det, da bukserne og strikken er to af mine UK indkøb fra forrig weekend. Jeg elsker striktrøjen, den er så flot rød og sådan lidt jul-stemnings-agtig :) Me like! Jeg har lige fået redigeret nogle billeder fra lørdagens fest, så de kommer op senere i aften.

Here is a quick outfit of the day post. It's very simple and relaxed, but it was my first day back at work after being sick for a week and I'm actually still not a 100% over it yet. I wanted to show you some of my latest buys on though. I bought the jeans and top in the UK. I love the jumper, it's so nice and the colour is lovely! Kinda puts me in a Christmassy mood :)


No comments: