Tuesday, November 29, 2011

10 wishes on the list

Photobucket
Mine (realistiske) juleønsker i år er lidt blandet; en del skønhedsprodukter samt lidt til hjemmet. Et par af ønskerne er også fælles ønsker fra kæresten og jeg. Det er første gang vi prøver det, men jeg synes egentlig det er en meget god idé at boligting vi begge ønsker er på en fælles liste. Jeg er endnu ikke begyndt på mine juleindkøb, men regner med at gå i gang i næste uge, hvor jeg igen er bosat i Odense pga. skoleophold. Hvad ønsker I jer til jul?

1. Converse All Stars, Hi Canvas, Bordeaux
2. MAC Paints Peintures, Untitled (Bruger jeg dagligt som basic øjenskygge)
3. Essie Neglelak - Lilacism Pastel, Cafe Forgot, Russian Roulette
4. Max Factor MasterpieceMax mascara (Min faste mascara)
5. Christina Aguilera Parfume
6. Gavekort til H&M, BikBok, Ryan Air og Imerco
7. Aussie - Take The Heat shampoo og balsam
8. Applicata Rolf lysestager
9. Rosendahl - Gran Cru Caféglas
10. Hoptimist, Bimble rød (De er så herlige!)

Here are 10 things that are on my wishlist for Christmas. I haven't started my Christmas shopping yet but I think I'll do it next week when I'm back in my home town. What are your wishes this year?


No comments: