Wednesday, November 16, 2011

Breaking Dawn Pre-premiere

Photobucket
I aften vil jeg være at finde til dette event i biografen. Glæder mig så meget til at se første del af "Breaking Dawn". Jeg har læst bøgerne så ved godt hvad der sker, men er spændt på at se hvordan de har lavet det hele. Jeg kommer kun lige hjem fra arbejde for hurtigt at skifte, så i byen for at spise og videre i biografen. Hvad er jeres forhold til Twilight, fan or not?

Tonight I'll be going to the pre-premiere of The Twilight Saga: Breaking Dawn part 1! I'm so excited! Can't wait to see it. Are you a Twilight fan or not?


2 comments:

Marie-Louise said...

Fan. Skal selv se den, når den værste Twilight-feber er faldet ;-)

Anne said...

Kan godt forstå du venter. Jeg blev overrasket over hvor vilde alle de der tøser er! Det er jo sindsygt! De skreg og klappede i biografen! Ikke lige min kop te, hehe! Men filmen var god :)