Wednesday, November 9, 2011

Down time...

Photobucket
Hvor jeg har tilbragt de sidste par dage + sofaen...

Jeg havde de bedste intentioner om at være en god blogger i denne måned, men tingene går jo ikke altid som man regner med. Jeg har ligget syg siden mandag aften med ondt i halsen og hovedet, en tilstoppet næse og generelt bare været møg syg. Jeg hader at være syg (hvem gør ikke det), men jeg har virkelig ikke brug for det lige nu! Jeg har nok andet at tænke på og så keder jeg mig noget så gevaldigt. Man kan jo ikke sove hele dagen, desværre... Jeg gør dog alt jeg kan få at blive rask så hurtigt som muligt, så jeg krydser alt for at det er ovre om et par dage igen... jeg tvivl dog :( Øv altså!

I've been sick the last couple of days and it's killing me! I feel awful and I'm really fed up with it, so I'm doing all I can to make it go away as quickly as possible. It's been so long since I've had a bad cold that I almost forgot just how bad it feels!


No comments: