Friday, November 11, 2011

SAME SAME



Jeg er desværre stadig syg, selvom jeg i løbet af de sidste par dage har prøvet alt jeg kunne komme i tanke om, piller af alle mulige slags, kamille damp, suppe, hvidløg, søvn og et forbrug på 20+ pakker lommetørklæder. Mit hoved er bare umuligt at tømme og den evige trykken for ørene og dunken er ved at drive mig til vanvid. Jeg håber mirakuløst at det snart forsvinder for jeg har virkelig brug for at blive rask, og det kan kun gå for langsomt!

Nu er det jo fredag, så jeg tænkte I lige kunne få en lille sød sang med på vejen. Selvom jeg er lidt at en rock tøs når det kommer til musik, så har jeg også en "soft spot" for "cheesy" pop sange. Denne her spillede de konstant i radioen da jeg var i England.

Unfortunately I'm still sick, although I've tried all sorts of things during the week to get better. It just seems to be an impossible task to empty my head and the pain and pressure in my ears is slowly driving me insane! I can now only pray for it to be gone asap!


No comments: