Monday, November 7, 2011

Outfit of the day + Essie Review

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
BikBok Jeans - New Look Knit (new) - Deichmann Boots - H&M Necklace
Gina Tricot Rings - Essie Pretty Egdy Nailpolish

Mit outfit fra lørdag aften taget udenfor vores hotel værelse. Trøjen er et af mine køb fra England og jeg har allerede haft den på et par gange! Den er virkelig rar.

Essie Review
Jeg sagde jo at jeg ville teste Essie neglelakken weekenden over og det har jeg gjort. Den har holdt ret godt, og det er selvom jeg intet har gjort for at passe på den. Jeg vil gætte på mindst 1½ dag længere hold end mine andre lakker, men det er jo ikke fordi det er vildt meget igen? Og til den pris er jeg ikke yderlig imponeret, så tvivler lidt på at jeg vil købe en masse Essie i den nærmeste fremtid. Jeg tager dog gerne imod råd og tips til hvor henne man med fordel kan købe dem billigere på nettet? Så hvis I kender et godt sted, så sig endelig til! :)

My outfit from Saturday night taken outside our hotel room. The jumper is one of my new buys and I've already worn it twice! It's so nice and soft.

Essie Review
I said I would test my Essie nailpolish this weekend and I have. It definitely doesn't crack as easily as my other polishes. Think it has lasted about 1½ days longer, but it's not really that much better... And for the price of it I'm not sure I'm bothered to buy a lot of it. I would love to know though if you have a good place online where you can buy them cheap, cause then I might be tempted. So please share if you know a good place to buy them!


No comments: