Thursday, November 17, 2011

All my bags are packed, I'm ready to go...

Photobucket
Picture from this summer when we last went out with our UK friends

Så er jeg igen i gang med at pakke kufferten. Jeg tager endnu en weekend til England, men denne gang ned til kærestens familie. På lørdag skal han nemlig fejres igen, ja heldig har man da lov at være ;) Der er arrangeret stor fest, hvor familie og venner kommer, så det bliver rigtig godt. Glæder mig til at se alle igen, da det er ved at være noget tid siden sidst. Og så glæder jeg mig til fire dages ferie i England! Jeg er tilbage igen på mandag. God weekend!

Here I am packing my suitcase again. Tomorrow I'm off to the UK again, but this time we're going to stay with Mr. Boyfriends parents. On Saturday it's his big party for the family and all our friends. I can't wait to see everyone again and have a great time! I'm looking forward to my four days off too and being back in the UK. I'll be back again on Monday. Good weekend!


No comments: