Tuesday, November 22, 2011

Review: Ultimate strapless bra

PhotobucketPhotobucket
Jeg har aldrig været særlig god til at have stropløse kjoler på. Jeg synes altid man ender med at gå og hive dem op hele tiden eller at ens barm ser rigtig øv ud i dem. Det har dog ændret sig efter denne weekend! Jeg købte nemlig denne Wonderbra i fredags. Jeg har længe ønsket mig en stropløs BH, så jeg tænkte at det var på tide at få købt en i god kvalitet. Jeg fortryder virkelig at jeg ikke har købt en noget før! Denne BH gør nemlig præcis som den lover. Den er virkelig genial! Den er behagelig, har gode former, er pæn og bliver oppe! Hvad mere kan man ønske sig? Jeg vil varmt anbefale denne til alle piger der ønsker en super stropløs BH. Jeg vil dog lige advare med hensyn til størrelsen. Det tog mig fem forsøg at finde den rigtig størrelse, så man kan ikke regne med at være samme størrelse som danske/europæiske str. Du kan finde BH'en på Wonderbras hjemmeside her eller hos Debenhams hvor jeg købte min.

I've never been good with strapless dresses. I always feel like you end up having to pull it up all the time or that your boobs look really weird. That has changed after this weekend though. Last Friday I bought this Wonderbra in Debenhams. I've been wanting a strapless bra for a while, so I thought why not buy a really good one. I so regret not buying one earlier! This bra is amazing! It does exactly what it promises to do! It's so comfy, got nice shapes and stays up. What more can you ask for? I highly recommend this bra for anyone who wants a really good strapless bra. It's so worth the money! You can find it here on Wonderbra's website or at Debenhams.


No comments: