Wednesday, November 2, 2011

A short weekend in London

PhotobucketI har måske regnet det ud fra forrig indlæg, men hvis ikke så kan jeg fortælle at jeg tager på kort visit til Englang på fredag. Udover selvfølgelig at skulle til koncert, så bliver der også en shoppingdag, hvilket jeg ser meget frem til. Synes det er hundred år siden at jeg har været i England. Vi skal bo på et hotel nord for London og har lejet en bil så vi kan komme rundt. Så på lørdag skal jeg besøge alle mine yndlings high street butikker i London, yay! Jeg er bl.a. på jagt efter en fin kjole jeg kan have på til kærestens fødselsdagsfest om 3 ugers tid. Derudover håber jeg på at finde en masse billige køb, især i Primark! Hvilke high street butikker er jeres yndlings?

If you haven't already figured it out I'm going to be in London this weekend. I'm planning on going shopping somewhere in the North London area where we're staying. Already found a town that has all my favourite high street shops, yay! I'm gonna look for a dress for Mr. Boyfriends big birthday party in 3 weeks time and of course get as many bargains as possible, especially in Primark. Can't wait!


No comments: