Monday, November 28, 2011

It's not what you said. It's the way you say it...

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Nå, der blev jo lidt stille på bloggen weekenden over. Jeg havde ellers de bedste intentioner om at blogge fredag og lørdag, men motivationen var der bare ikke. Og så vil jeg hellere vente til den er tilbage igen ellers føler jeg at det er en smule falskt det jeg skriver. Anyways jeg er tilbage! Weekenden er bare fløjet afsted og det er ikke en gang fordi jeg har haft super travlt eller noget. Fredag hyggede jeg alene hjemme da kæresten var til julefrokost. Lørdag blev der gjort rent og pyntet op til jul. Jeg er dog stadig ikke helt i julestemning, men det kommer nok. Lørdag eftermiddag var min gamle roomie fra efterskolen forbi. Vi har ikke set hinanden i en del år nu så det var super hyggeligt at mødes igen. Og igår holde vi fødselsdag for kæresten for tredje gang! Ja der er nogen som kan ;) En del af min familie var på besøg her. Først til middag i byen og bagefter kaffe og kage i lejligheden. Så alt i alt en rigtig hyggelig weekend.

It's been quiet on the blog for a couple of days, but I just haven't had the motivation for blogging so I rather not do it. I'm back now though, I hope. I just wanted to share these pictures from yesterdays birthday party. Yes, Mr. Boyfriend had his third b'day party, cheeky boy ;) Some of my family were here for lunch and afternoon tea.


No comments: