Thursday, November 24, 2011

New in: All in black

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Jeg havde ikke planlagt at shoppe da jeg i weekenden var i England, men kunne ikke lade være med at kigge forbi Primark. Der fandt jeg denne læder look jakke til sølle 45 kr.! Og ja jeg kommer nok ikke til at bruge den i år, men så er den da fin til næste år, og hvis ikke så har den jo knap kostet penge! Skoene blev lidt et spontan køb da jeg manglede nogen til festen lørdag. Troede jeg havde nogen liggende derover, men det viste sig at jeg ikke havde. Så er det jo godt de har så mange fine og billige sko. Jeg måtte slippe 180 kr. for dem! Jeg elsker England! Alt er jo så fantastisk billigt!

I bought these two items in the UK last weekend. I found the leather look jacket in Primark reduced to only £5! Bargain! And the shoes was kinda a spontaneous buy as I didn't have any for the party. I love the fact that everything is so cheap in the UK!


2 comments:

Dyreglad-pige said...

Hvor er de sko bare vildt fede(:


Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min give away(:

www.dyreglad-pige.blogspot.com

Anne said...

Mange tak :)

Cool, det vil jeg da lige gøre