Saturday, March 31, 2012

All by myself

Photobucket
Jeps, jeg er helt alene hjemme denne weekend. Kæreste tog afsted til Kbh i morges for at se Topgear live, snyd! Ikke fordi jeg er spor interesseret i biler, men jeg synes nu Topgear kan være meget sjovt at se. Anyways, jeg kan så fint hygge mig herhjemme. Jeg har lige været nede og hente en salatboks fra Super Brugsen, så jeg kan være lidt sund, inden jeg i aften propper mig selv med en masse chips, slik og sodavand. Planen er at lave hjemmelavet burger til aften, se en masse serier og rigtig hygge. Senere i dag poster jeg et indlæg med gårsdagens outfit. Ha´ en herlig lørdag!

I've been left home alone while Mr. Boyfriend has gone to Copenhagen to see Topgear live, not fair! I don't like cars but I actually think Top Gear can be quite funny. Anyway, I'm gonna have a nice relaxing day on my own. I've even bought a salad for lunch so I can be healthy before I stuff myself in crisps, sweets and fizzy drinks later. Have a lovely Saturday!


1 comment:

Nanna said...

Det lyder da egentlig også ret hyggeligt! Ha' en dejlig lørdag :-)