Monday, March 26, 2012

Weekend snapshots

PhotobucketPhotobucket
Det er blevet hverdag igen, og jeg har endelig fået tid til at kigge weekendens billeder igennem. Det har været en dejlig afslappet weekend, hvor jeg bare har nydt at være sammen med familien. Lørdag var en dejlig dag hjemme hos mine forældre, hvor min mors fødselsdag blev fejret. Jeg har lidt outfit billeder fra dagen, som jeg regner med at ligge på bloggen i morgen. Søndag var vi i Frendensborg for at se min nevø lave gymnastisk og fejre hans 4 års fødselsdag. Vejret har jo været dejligt hele weekenden, så vi har selvfølgelig været en del ude.

Pictures from my weekend with the family. Saturday celebrating my mum's birthday and Sunday my nephews 4th birthday. It's been a nice weekend with lovely weather and I've really enjoyed spending some time with the family.


No comments: