Saturday, March 31, 2012

Back to school...

Photobucket
I denne uge (og næste uge) er jeg tilbage på skolen for at tage endnu et hovedforløb i min uddannelse. Vi har haft et par opgave for i løbet af ugen, som har givet mig en del hjemmearbejde (hvilket også er grunden til stilhed på bloggen). Onsdag aften blev tilbragt med overstående. Klippe/klister collage opgave og Desperate Housewives. Jeg kan hurtigt blive lidt stresset over opgaver, men det er kun fordi, at jeg gerne vil gøre mit bedste. Heldigvis er jeg glad for min uddannelse, og jeg elsker at nørde med grafiske ting, så det er jo ikke så slemt. Jeg hygger mig jo for det meste med det :)

This is how I spend my Wednesday night, making a collage for a school project and watching Desperate Housewives. I've been quite busy this week with school, so I haven't been online much. I do love my course though and most of the time I love all the creative things I need to make. It's just hard work getting use to homework and all that again, but I'll be fine :)


No comments: