Friday, March 23, 2012

Friday feel good song #22

Cheesy I know, but I love it!

Så blev det fredag, og inden længe vil jeg få fri fra arbejde. Så skal jeg hjem og pakke til weekenden, for så at køre til Odense. I morgen er det nemlig min mors fødselsdag, så det skal fejres med stor familiemiddag. Søndag kører vi så til Fredensborg for at besøg min søster og svoger, og fejre min nevøs fødselsdag. Så har vi også været igennem alle fødselsdagene i marts, der er en del. Jeg synes dog det er dejligt at komme hjem og få set familien. Det er blevet en del nemmere og billigere efter vi har fået bil, så det er skønt. Jeg ønsker jer alle en rigtig dejlig weekend!

Friday is here and soon I’ll be off work. I need to go home and pack my bags before heading to Odense, my hometown. It’s my mum’s birthday tomorrow, which we will be celebrating with most of the family. Sunday we are going to my sister’s house to celebrate my little nephews birthday. That’s all the birthdays for this month done! I’m looking forward to spending some time with the family and hopefully enjoy some good spring weather. Have a great weekend!


No comments: