Wednesday, March 21, 2012

Time to relax

Photobucket
Jeg har netop lagt sidste hånd på min portfolio, så den nu er klar til på mandag. Det har været en lang og tidskrævende proces, så jeg synes næsten det skal fejres, at det er over. Jeg vil derfor slappe af på sofaen med lidt magasiner, og når kæresten kommer hjem kan vi gå en lille tur i det gode vejr, og måske få taget lidt outfit billeder. Senere i dag vil jeg vise jer et lille projekt fra min portfolio, hvor denne søde blogger indgår. Hvis I ikke kan vente med at se hvad det er, så kan I finde det på min hjemmeside her.

I've finally finished my portfolio so it's ready for next week. I'm now gonna celebrate with some girly me time reading magazines and doing my nails. Later I'll go for walk to enjoy the good weather and get some outfit pictures.


No comments: