Wednesday, March 14, 2012

Thank you!

Photobucket
Jeg har slet ikke fået takket den søde Mette for at anbefale min blog. Hun skrev dette indlæg i sidste uge, hvor hun anbefalte fire blogs hun synes godt om. Jeg blev rigtig glad for de fine ord, og jeg kan da også se, at det har givet en del ekstra trafik på min side, så tak for det Mette! Hvis I ikke kender Mette, så synes jeg helt klart at I skal kigge forbi hendes blog. Hun opdatere mange gange om dagen, og har altid en masse gode tips og inspirerende ting at vise. Mettes blog er rigtig personlig og hun virker som en super sød og frisk pige. Besøg hendes blog her.

Last week my blog was featured in a post with blog reviews on Mette's blog. It made me very happy to see and I wanna thank her for sharing my blog with her readers. Thank you for all the kind words :)


No comments: