Saturday, March 31, 2012

Outfit of the day - Boyfriends t-shirt

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Gina Tricot blazer | Topshop jeans | Asos clutch | Jet Set watch

Her er så mit outfit fra igår aftes. Kæresten og jeg besluttede os for at tage i byen og spise, og bagefter i bio for at se The Hunger Games. Det var en super hyggelig aften, og lige hvad jeg havde brug for efter en travl uge. Jeg havde lånt kæresten t-shirt, som jeg synes er lidt rå og cool, og sat den sammen med min feminine blazer fra Gina Tricot. Jeg synes det fungerer ret godt.


My outfit from last night. Mr. boyfriend and I went out for dinner and afterwards to the cinema to watch The Hunger Games. I had a really good time and the food and film was both great!


3 comments:

Nanna said...

Det fungerer da super godt! Jeg er vild med blazeren, den har en ret lækker farve synes jeg.

Anne said...

Mange tak! Jeg er også super glad for blazeren. Den kan bruges til så meget :)

Frances said...

That peach blazer surely matched the boyfriend shirt you wore inside. I hope that I get to wear my boyfriend's shirt on our next date.