Sunday, April 1, 2012

Ebay tip: hair products

Photobucket
Jeg er faktisk ikke så god til at få brugt Ebay så meget, hvilket er dumt, da der virkelig kan være meget at spare. Jeg har netop bestilt dette produkt, Biosilk Silk Therapy, som er mit hårs nye bedste ven. Jeg har tidligere købt en lille 30ml flaske på nicehair.dk, men selvom deres priser er nogle af de bedste på nettet, så kan de langt fra hamle op med ebay. Jeg bestilte en flaske på 350ml til ca. 200 kr. inkl. levering og på nicehair koster den samme flaske næste 400 kr.! Jeg tror da nok lige, at jeg fremover skal tjekke ebay inden jeg bestiller hårprodukter. Kender I til Biosilk eller bruger deres produkter? Silk Therapy kan købes på ebay her.

EDIT: Jeg er netop blevet advaret af en veninde mod at købe disse type produkter på ebay. Åbenbart snyder mange og fylder andre ting i flaskerne der er skadelige. Jeg håber virkelig ikke jeg kommer ud for sådan et trick, men jeg vil hel klart være meget forsigtig med hvad jeg modtager. Det er absurd at folk kan finde på at gøre sådan noget, men med ebay er intet jo sikkert. Så er I også advaret.

Just recommending my Danish readers to look for hair products on ebay when shopping online. There can be a lot of money to save compared to the Danish webshops. I don't know about prices other places in the world, but I reckon ebay is always a good place to look for cheap buys.


No comments: