Friday, April 13, 2012

Friday feel good song #23

Loving this tune lately!

Så blev det sgu fredag! Denne uge har været lidt svær at finde rundt i. Først påskefri mandag, så to dage i skole og to dage tilbage på arbejde! Så kan man altså hurtigt komme til at bytte rundt på dagene. Skoleopholdet blev afsluttet godt med en kort præsentation af ugens projekt. Vi skulle lave et modekatalog for Truedog. I kan se mit resultat her. I dag kører jeg til Odense med kæresten når jeg får fri. Vi skal til dobbelt fødselsdag i morgen hos to af vores gode venner, så det glæder jeg mig super meget til. Kan I have en dejlig weekend!

It’s been quite a crazy week and keeping track of the days haven’t been easy. I finished school on Wednesday with a final project presentation. This is what I made. Anyway, luckily it’s Friday today and when I get off work I’m going to visit my parents back home. Tomorrow we’ve got a birthday party for two good friends, so I’m really looking forward to that. Have a great weekend!


No comments: