Tuesday, April 3, 2012

Waiting for me on the other side

Photobucket
I sidste måned bloggede jeg om denne fine sag fra Miss Selfridge her. Jeg fandt den sidst jeg var i England og den virkede til at være den perfekte læderjakke. Desværre var den bare udsolgt alle steder i min størrelse. Den kom dog heldigvis på lager igen på webshoppen, så den er bestilt og ligge nu og venter på mig i England. Glæder mig så meget til at prøve den på torsdag. Krydser fingre for at den passer perfekt!

I blogged about this gorgeous jacket from Miss Selfridge last month. I did find it last time I was in the UK, but it was sold out everywhere in my size. Luckily their webshop got it back in stock after a while and it is now mine. Well it's waiting for me in the UK. Can't wait to try it on Thursday. Hopefully it will fit perfectly!


No comments: