Sunday, April 15, 2012

Outfit of the day - Summer dress

PhotobucketPhotobucket
New Look dress & heels | Becksöndergaard clutch | D&G watch

På vej ud af døren i går nåede jeg lige at få kæresten til at tage nogle hurtige outfit billeder. Jeg havde nemlig min nye fine sommerkjole fra New Look på. Den som jeg købte her og snakkede om her. Den er virkelig skøn! Passer perfekt og vil helt sikkert være denne sommers favorit! Overvejer så meget om jeg skal købe den i hvid også! Elsker jo blondekjoler og detaljen på ryggen er så fin.

Had a few quick outfit pictures taken last night before I went out the door. I was wearing the dress that I blogged about here and bought here. I absolutely love this dress! I think it's gorgeous. I'm really considering getting it in white too. I love lace dreses and this fits perfect. I think it's gonna be this summers favourite!


No comments: