Saturday, April 28, 2012

New in: Two in one necklace

PhotobucketPhotobucket
Jeg har haft en dejlig afslappet lørdag indtil videre. Sov længe for første gang i laaang tid, skønt! Efter morgenmad tog jeg et smut ned i byen, og som altid fortrød jeg lidt, da jeg kom i tanke om hvor mange mennesker der er på en lørdag. Jeg var derfor kun i Gina Tricot og H&M, hvilket egentlig også var planen hjemmefra. I Gina prøvede jeg de fine Kristen Zip jeans, som jeg længe har beundret, men som frygtet var de alt for korte til mine lange ben, øv altså! De ville ellers have været perfekte her til sommer. Nogle gange ville jeg virkelig ønske, at jeg havde 2-3 cm kortere ben og arme. Det ville gøre shopping en del lettere... Anyways! I H&M købte jeg denne fine halskæde, som egentlig er to, så man kan have dem på hver for sig også.

På vej hjem fra byen købte jeg en sub sandwich til frokost. Jeg gik hjem, så lidt tv serier og læste i mit bryllupsmagasin. Skal altså snart i gang med planlægning. Jeg ved godt, at der er 2 år endnu, men der er også meget at planlægge, så vil hellere starte i god tid.


I've had a nice relaxing day today and my first lie in for a while, nice! I went in to town earlier for a short shopping trip. Bought a basic top in Gina and a nice necklace in H&M. Bought a sub for lunch, watched some TV-shows and read my wedding magazine. Need to start planning things soon!

No comments: