Tuesday, April 10, 2012

My Easter Holiday

Photobucket
Driving home from the airport | Trying on clothes (and yes I did buy this)
Having a break from shopping | Mr. Boyfriend and friend Adam having a beer
Me at Clifton Suspension Bridge in Bristol | Mr. Boyfriend and I at the Bridge

Hey folkens! Så er jeg tilbage i DK igen efter en fantastisk skøn påskeferie i England. Jeg håber I alle har haft en dejlig påske! Vi kom hjem i går middags, men jeg havde desværre en masse skolearbejde som lige skulle ordnes, så har først fået set billederne fra turen igen nu her. Jeg fik ikke taget voldsomt mange billeder, men det blev da til lidt. Jeg tror jeg vil dele dem op af tre omgange med temaer. Det er stort set hver gang, at vi er i England, at der er tre hovedsagelige ting vi laver der. 1) spiser en masse mad! 2) får shoppet en del ;) og 3) får set venner og familie. Denne tur var ingen undtagelse, så deraf de tre temaer. Jeg håber på at kunne nå det i løbet af i dag og i morgen. Der vil nok også kommer lidt flere outfit billeder snart, nu hvor jeg har fået nyt tøj i garderoben :)

Hi there! I'm back in Denmark after an amazing Easter Holiday in the UK. I hope you've had a good Easter too! I got home yesterday, but have only just had time to look at the pictures. I'll be posting them in three different posts with three themes, as there's mainly three things we do when we're in the UK. 1) eat a lot of food! 2) do quite a bit of shopping and 3)catch up with friends and family. Hopefully I can get it all done by tomorrow and then there'll be some more outfit pictures coming soon. Now that I've got some new clothes I wanna show it off :)


2 comments:

Nanna said...

Hvor er den bare flot den sorte kjole :-)

Anne said...

Mange tak. Den er i jersey, hvilket jeg synes er fedt at de har mixet en klassisk sort kjole med det stof. Og så er den jo bare super behagelig! Bonus :)